FAQs

Wat gebeurt er wanneer er meer belangstelling is voor een programma dan beschikbare plaatsen?

Voor ieder programma zijn er naast de gegarandeerde plaatsen een aantal reserveplaatsen beschikbaar. Voor de reserveplaatsen kunt u zich gewoon inschrijven. Krijgt u de melding dat er aan de hand van de opgegeven variabelen geen plaatsen meer zijn? Dan kunt u het eventueel een tijd later nog eens proberen: het zou kunnen dat er nog

Wat gebeurt er wanneer er meer belangstelling is voor een programma dan beschikbare plaatsen? Lees verder »

Krijg ik mijn geld terug als de deelnemer niet geplaatst is?

De deelnemer wordt geplaatst op basis van de gegevens en vakantiedata die worden ingevoerd bij inschrijving. Indien u een bevestiging van inschrijving ontvangt en binnen 48 uur (aan)betaalt, is er een plaats voor de deelnemer gereserveerd. Wanneer uw kind deelneemt aan het Kennismakingsweekend, maar de maandag aansluitend op dit weekend besluit zich terug te trekken,

Krijg ik mijn geld terug als de deelnemer niet geplaatst is? Lees verder »

Wat zijn de deelnamekosten en wanneer moet ik die voldoen?

Onder het tabblad ‘Programma’s’ vindt u alle informatie rondom de kosten van de verschillende programma’s. Voor alle programma’s geldt: Na inschrijving online ontvangt u een bevestigingsmail met daarin instructies om de (aan)betaling te voldoen of te betalen voor een plaats op de wachtlijst. Indien deze (aan)betaling niet binnen 48 uur voldaan wordt, vervalt de plaats

Wat zijn de deelnamekosten en wanneer moet ik die voldoen? Lees verder »

Hoe werkt de inschrijving?

CISV Nederland hanteert een online inschrijfsysteem. De inschrijving vindt middels loting plaats. Met behulp van KPMG is er een nieuw, waterdicht systeem ontwikkeld waarbij we de inschrijvingen langer open kunnen zetten. Dit biedt een eerlijke kans voor iedereen en minder kans op fouten doordat er een langere inschrijftijd wordt gehanteerd.In eerste instantie registreer je je

Hoe werkt de inschrijving? Lees verder »

Scroll naar boven